İnegöl Belediyesi ile Bursa Uludağ Üniversitesi arasında yerinde dönüşümü hedefleyen yeni bir iş birliği protokolü resmen hayata geçirildi. Proje kapsamında kampüsün mevcut yapıları güçlendirilerek, yeni fakülte birimleri eklenmesi ve eğitim imkanlarının modernize edilmesi amaçlanıyor.Söz konusu toplantı, 2025 Aralık ayında belediye meclisinde onaylanan çalışmanın uygulanmasıyla başladı ve Uludağ Üniversitesi İnegöl Yerleşkesi’nde düzenlenen törenle imzalandı. Törene; İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, Rektör Prof. Dr. Ferudun Yılmaz, belediye bürokratları ve üniversite yöneticileri ile akademik kadro katıldı.‘İNEGÖL BELEDİYEMİZİN DESTEKLERİYLE DAHA GELİŞMİŞ BİR KAMPÜS KAZANDIRACAĞIZ’ ifadesinden hareketle, Rektör Prof. Dr. Yılmaz, mevcut yerleşkenin daha ileri seviyelere taşınması için protokolün önemli bir adım olduğunu belirtti. Açıklamalarında, iş birliği sayesinde kampüsün binalarının yenilenmesi, depreme dayanıklı hâle getirilmesi ve modern eğitim imkanlarının daha etkin kullanıma sunulmasının planlandığını vurguladı. Ayrıca, belediyenin desteğiyle yeni etap çalışmalarının da hayata geçirileceğini ifade etti ve el birliğiyle daha gelişmiş bir kampüs inşa etmek için çalışacaklarını sözlerine ekledi.“ÜNİVERSİTEMİZİN YERİNDE DÖNÜŞÜMÜ İÇİN PROTOKOLÜMÜZÜ IMZALADIK” şeklinde konuşan Başkan Alper Taban, yerinde dönüşüm projesinin hayata geçirilmesiyle üniversitenin İnegöl yerleşkesinde nicelikten ziyade nitelik odaklı bir gelişim göstereceğini belirtti. Taban, bölgenin mevcut eğitim altyapısını güçlendirmek amacıyla, yerleş ke planlarının uygulanmasına destek vereceklerini ve zemin etüdü çalışmalarında iş birliğini sürdüreceklerini dile getirdi. Kentin akademik altyapısının güçlenmesi yönündeki heyecanını vurgulayan başkan, süreç boyunca tüm paydaşların katkısına teşekkür etti.“ŞEHRİN İHTİYACI OLAN MESLEK GRUPLARININ BURADAN İŞ DÜNYASINA KAZANDIRILMASI ÖNEMLİDİR” başlıklı ifadede, kampüsün sadece büyüklüğüyle değil, içinde barındırdığı nitelikli eğitim kadrosu ile şehrin ihtiyaç duyduğu meslek gruplarını işletme dünyasına kazandırmanın önemli olduğuna dikkat çekildi. Meclis üyelerinin destekleriyle yürütülen çalışmalara değinilerek, bu sürecin yeni olanaklar yaratacağı ve mevcut alanların etkin kullanımı ile planlanan üç etaplı dönüşümün bölgeye değer katacağı belirtildi. Projeye olan desteklerin ilerleyen süreçte de devam edeceği bildirildi.Etkinliğin ardından protokol resmen imzalandı ve yerinde dönüşüm çalışmalarının başlaması için resmi adımlar atıldı. Haber kaynağı: Beyaz Haber Ajansı.
Eğitim
Yayınlanma: 01 Mart 2026 - 00:00
İnegöl Yerleşkesi İçin Uludağ Üniversitesi ile Yerinde Dönüşüm Protokolü İmzalandı
İnegöl yerleşkesi için Uludağ Üniversitesi ile yerinde dönüşüm protokolünün imzalanmasıyla sürdürülebilir gelişim ve güvenli, modern kampüs hedefleniyor.
Eğitim
01 Mart 2026 - 00:00








