ING Türkiye, dijital bankacılık konforunu reel sektörden koparmadan büyütme hedefiyle hareket ediyor. Bu bağlamda ING Leasing’in sermayesini 500 milyon TL artırarak teknolojik altyapı, otomasyon ve sürdürülebilirlik odaklı yatırımları hızlandıracağını duyurdu. Artış sayesinde, sanayi dönüşümünü destekleyen finansman kapsamını genişletmek ve üretim ekonomisini güçlendirmek amaçlanıyor.Şirket, 2025 yılında işlem hacmini yaklaşık iki katına çıkarırken 2026 için de bu büyüme ivmesini sürdürmeyi planlıyor. Sermaye yapısındaki bu güçlenme, yalnızca finansal bir adım değil; Türkiye’nin reel sektörüne ve üretim kapasitesine olan güvenin de bir göstergesidir. ING Leasing, teknoloji, dijitalleşme ve yeşil dönüşüm alanlarında odaklanacağı yatırımlarla işletmelerin makine parkuru ve altyapı ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyor.Onur Gül ise sermaye artışının Türkiye’nin reel sektörü ve üretim gücüyle olan inancı simgelediğini ifade ediyor: “Müşterilerimizin iş ve özel hayatlarında bir adım önde olmalarını sağlamak için global ağımızdan güç alıyoruz. 2025’te işlem hacmimizi ikiye katlama hedefimize paralel olarak, 2026’da da büyüme ivmesini sürdürmeyi amaçlıyoruz.”ING Leasing’in güçlü global deneyimiyle, turizmden enerjiye, imalattan teknolojiye kadar pek çok sanayi alanında yatırım iştahını desteklemek ve Türkiye ekonomisine katma değer katmak sürdürülecek. Bu adım, sanayinin makine parklarını yenilemesi, işletmelerin yeşil dönüşümüne odaklanması ve dijitalleşmeyi hızlandırması için bir katalizör olarak öne çıkıyor.
Ekonomi
Yayınlanma: 16 Şubat 2026 - 06:24
ING Leasing Sermaye Artışıyla Sanayi ve Dijital Dönüşümde Güçleniyor
ING Leasing, sermaye artışıyla sanayi ve dijital dönüşümde güçleniyor; büyüme, yenilik ve sürdürülebilir finansman için stratejik adımlar atıyor.
Ekonomi
16 Şubat 2026 - 06:24








