Kocaeli heyeti, geçtiğimiz cuma günü İstanbul Vahdettin Köşkü’nde ağırlandı ve özel bir görüşme gerçekleştirildi. Toplantı sırasında, şehir için hayati öneme sahip olan su, ulaşım ve sağlık alanlarındaki girişimler masaya yatırıldı. Baş başa görüşmede Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın konuyla yakından ilgilenmesi ve sunulan raporların ilk Kabine toplantısında ele alınması talimatı dikkat çekti.Vahdettin Köşkü’nde gerçekleşen bu zirveye, Kocaeli Valisi İlhami Aktaş, AK Parti Kocaeli Milletvekilleri Sadettin Hülagü, Veysel Tipioğlu, Mehmet Akif Yılmaz, Cemil Yaman ile Sami Çakır; Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın ve AK Parti Kocaeli İl Başkanı Şahin Talus katılım gösterdi. Şehrin geleceğine dair planların yakından takip edildiği ve paydaşların iş birliğini pekiştirdiği ifade edildi. Yeni yıl için ümidi büyüten bu toplantıda, Kocaeli’nin çeşitli projelerinin sunumu yapıldı ve başta su yönetimi, ulaşım altyapısı ve sağlık hizmetlerinde ilerleme hedefleri vurgulandı. Erdoğan’ın bu konulara özel ilgi göstermesi ve yönlendirici mesajlar vermesi, çalışmaların hız kazanacağına işaret ediyor. Şehrimize yönelik müjdelerin, 2025’in ilk aylarında somut olarak yansıması bekleniyor.
Gündem
Yayınlanma: 05 Şubat 2026 - 01:00
İstanbul Vahdettin Köşkü'nde Kocaeli Heyetiyle Özel Toplantı: Proje Odaklı Güçlü İş Birliği
İstanbul Vahdettin Köşkü’nde Kocaeli Heyetiyle özel toplantı: proje odaklı güç birliği ve sürdürülebilir iş birliği detayları.
Gündem
05 Şubat 2026 - 01:00
İlginizi Çekebilir







