Pozitif Teknoloji, teknoloji, iletişim ve iş geliştirme alanlarında üniversite öğrencilerini aktif rol almaya çağıran iTEAM – Üniversite Marka Elçiliği Programı için başvurular sürüyor. Kampüslerde ekosistemi temsil edecek elçiler, üniversite içi etkileşimi güçlendiren ve sürdürülebilir bir ekip kurma modeliyle çalışmayı hedefliyorlar.Program kapsamında seçilen öğrenciler, kampüs içi iletişim ve organizasyonlarda ön planda yer alırken davet ettikleri kişi sayısına bağlı olarak çeşitli avantajlar elde ediyorlar. iTEAM, bireysel katılımı aşan bir yapı sunuyor; elçilerin kendi ekiplerini kurabildiği ve zamanla büyüyebilen bir ölçeklenebilirlik sağlıyor.Pozitif Teknoloji’nin eğitimden teknolojiye uzanan servis odaklı yaklaşımı, kurumlara ve bireylere yenilikçi dijital çözümler sunuyor ve bu yaklaşımı üniversite kampüslerine taşıyor. Gazanfer Başel başkanlığındaki Genel Müdür, iTEAM’i gençlerle uzun vadeli bir bağ kurmayı hedefleyen bir gelişim alanı olarak niteliyor ve şu sözlerle açıklıyor: “iTEAM’i yalnızca bir marka elçiliği programı olarak değil; gençlerin teknolojiyle, iş dünyasıyla ve ekip kurma kültürüyle erken aşamalarda temas kurabileceği bir platform olarak görüyoruz. Üniversite öğrencilerinin kendi çevrelerinde değer üretmesini ve büyüyebilen yapılar kurmasını önemsiyoruz. Bu programın, gelecekteki pazarlama ve iş geliştirme stratejilerimizde kilit bir rol üsteceğine inanıyoruz.”Başvuru süreci, 31 Aralık tarihine kadar devam ediyor. Detaylı bilgiler ve başvuru koşulları için iteam.pt.com.tr adresi üzerinden ulaşılabilir.
Bilim ve Teknoloji
Yayınlanma: 24 Ocak 2026 - 08:36
iTEAM Üniversite Marka Elçiliği Programı Başvuruları Devam Ediyor: Gençlerle Geleceğe Yatırım
iTEAM Üniversite Marka Elçiliği başvuruları devam ediyor. Gençlerle geleceğe yatırım yapan programla kariyerine yön ver!
Bilim ve Teknoloji
24 Ocak 2026 - 08:36









