İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Karşıyaka’da Zübeyde Hanım Alevi Bektaşi Kültürünü Yaşatma Derneği’nin düzenlediği aşure programına katıldı. Yas-ı Matem orucunun ardından gerçekleştirilen buluşta, birlik ve doğruluk temaları öne çıktı. Başkan Tugay, Hacı Bektaş-ı Veli’nin sözlerini hatırlatarak: “Doğruluk dost kapısıdır; dostluğa ve dost kapılarına ihtiyaç var” diye konuştu. Kendini doğruluk ve iyilikten yana gören herkesi selamladığını söyledi.
Gündem
Yayınlanma: 28 Haziran 2026 - 12:30
İzmir Büyükşehir'den Dostluk ve Dayanışma Mesajı: Tugay Aşure Programında Katılım
İzmir Büyükşehir'den dostluk ve dayanışma mesajı; Tugay Aşure Programı’na katılım ile birlik ve paylaşım vurgusu yapılıyor.
Gündem
28 Haziran 2026 - 12:30






