Keçiören Belediyesi’nin Çocuk Eğitim Merkezi’nde (ÇEM) eğitim-öğretim yılının ilk dönemi, minik öğrencilerin ilk karne heyecanını yaşadığı özel bir törenle taçlandı. Başkanvekili Tolga Turgut, programa katılarak çocukları ve ailelerini destekledi ve öğrencilerin ilk karnesini takdim etti.“Küçük Prens” temasıyla hazırlanan yarıyıl etkinliğinde, öğrenciler için kalem, balon ve kitap ayracı gibi hediyeler dağıtılarak karne sevincine renkli dokunuşlar eklendi. Öğrencilerin öğrenme süreçlerine olan ilgi ve motivasyonu artırılacak çeşitli aktiviteler de törenin akışına dâhil edildi.“Kontenjanlarımızın tamamını vatandaşlarımıza ayırıyoruz” diyen Başkanvekili Tolga Turgut, ailelere yönelik konuşmasında karne geleneğinin çocuklar için unutulmaz bir anı olduğunu vurguladı. “İlk karneler her zaman özel kalır; yıllar geçse de evlerde saklanan o ilk karneler her zaman hatırlanır. Tüm öğretmenlerimize teşekkür ederim. Kreşlerimizde kimsenin çocuğu için ayrıcalık yoktur; kontenjanlarımızı hiç kimseye devretmiyoruz. Keçiörenli aileler için erişilebilirliği ön planda tutuyoruz.” ifadelerini paylaştı.Turgut, ailelere Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan’ın selamlarını ileterek çocuklara başarı dileklerini iletti. Etkinliğe ilişkin detaylar Beyaz Haber Ajansı BYZHA kaynaklı olarak aktarıldı.
Eğitim
Yayınlanma: 04 Mart 2026 - 03:48
Keçiören ÇEM'de İlk Karne Heyecanı ve Başkanvekili Katılımı
Keçiören ÇEM’de öğrencilerin ilk karne heyecanını Başkanvekili ile paylaşması, başarıya dair umut ve sürdürülebilir eğitim iş birliğini vurguluyor.
Eğitim
04 Mart 2026 - 03:48
İlginizi Çekebilir








