Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Kızıllı Entegre Katı Atık Değerlendirme, Geri Dönüşüm ve Bertaraf Tesisi, Kırgızistan’ın Osh kenti heyetini ağırladı. Ziyaret kapsamında heyet, bertaraf tesisini gezip incelemelerde bulundu. Türkiye’nin katı atık alanında atık ısıdan elektrik enerjisi üreten ilk tesisi olan bu tesis, hem ülke açısından hem de dünya için örnek teşkil ediyor.Osh Belediyesi Başkan Yardımcısı Masuda Aydarbekova ile eşlik eden yedi kişilik heyet, tesisteki çalışmalar, atık bertaraf yöntemi, üniteler ve kapasiteler hakkında bilgi aldı. Heyet, Kızıllı’daki tesisi örnek alarak kendi kentlerinde benzer bir yatırım gerçekleştirme yönünde planlarını aktardı.TEMİZ ve SAĞLIKLI GELECEK için ziyaretin ardından heyet, Antalya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Dr. Çiğdem Hacıoğlu’nu ziyaret ederek teşekkürlerini iletti. Ağırlamadan memnun kaldıklarını ifade eden heyet, Antalya’nın çevreyi koruma ve yaşam kalitesini yükseltme odaklı projelerini övdü. Genel Sekreter Yardımcısı da, Büyükşehir’in doğasını ve yaşamını korumaya yönelik kararlı çalışmalarını vurgulayarak, bu tür teknik ziyaretlerin işbirliğini güçlendirdiğini belirtti.Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)
Gündem
Yayınlanma: 29 Ocak 2026 - 21:48
Kırgızistan Heyetiyle Antalya Kızıllı Entegre Tesisinde Teknik Tur ve İş Birliği Görüşmeleri
Kırgızistan heyetiyle Antalya Kızıllı Entegre Tesisinde teknik tur ve iş birliği görüşmeleri: verimli temaslar, ortak projeler ve güçlü iş birlikleri için adımlar.
Gündem
29 Ocak 2026 - 21:48







