Hava soğudukça vatandaşların kış şartlarında karşılaşabileceği olumsuzluklara karşı Bakırköy Belediyesi hazırlıklarını tamamladı. Kışla mücadele çalışmaları kapsamında 124 kişilik bir ekip, 52 araç ve mevcut stokta 600 ton tuz ile sahada görev alacak. Fen İşleri Müdürlüğü şantiyesini ziyaret eden Başkan Doç. Dr. Ayşegül Ovalıoğlu, kar küreme ekipmanları ve tuz stokları hakkında bilgiler alarak çalışmaların hazır olduğunu belirtti.Soğuyan havalarda, vatandaşların günlük yaşamlarının aksamaması için alınan önlemler sıkılaştırıldı ve gerekli planlar yapıldı. 7/24 esasına göre çalışacak olan ekipler, kar yağışı ve buzlanmaya karşı gerekli tüm tedbirleri uygulamaya koyacak. Ayrıca ambulans ve arama-kurtarma araçları hazırda bulunurken, evde tedavi gören hastalara destek amacıyla 3 adet elle taşınabilir jeneratör de ihtiyaç gerekli durumda devrede olacak.“Kimsenin mağdur olmaması için kış boyunca sahada olacağız” sözleriyle konuşan Başkan Ovalıoğlu, kış koşullarında vatandaşların güvenliğini ön planda tuttuklarını vurguladı. Bakırköy’de kışın zorlu şartlarını minimuma indirmek adına ulaşımdan acil müdahaleye kadar her alanda hazırlıkları tamamladıklarını belirtti. Özellikle yaşlılar, engelliler ve evde tedavi gören hastalar için gerekli tüm tedbirleri aldıklarını ifade eden Başkan, bölgenin barışçıl ve güvenli bir kış geçirmesi için sahada olmayı sürdüreceklerini kaydetti.
Gündem
Yayınlanma: 16 Şubat 2026 - 08:24
Kışa Hazır: Bakırköy Belediyesi Soğuk Havalarda Sahada 7/24 Görev Başında
Kışa hazırlık: Bakırköy Belediyesi Soğuk havalarda sahada 7/24 görev başında, güvenli ve hızlı hizmet için yanınızda.
Gündem
16 Şubat 2026 - 08:24






