Soğuk kış sabahlarında Konak Belediyesi’nin sıcak bir simgesi olan çorba ikramı, dayanışma ve paylaşım kültürünü güçlendirmek amacıyla başlatıldı. Basmane Tren Garı’nda başlayan uygulama, sabahın erken saatlerinde metro çıkışına yönelen vatandaşları sıcak çorbayla buluşturdu. 07.30-08.30 saatleri arasındaki dağıtım, işe veya okula giden İzmirlileri hedef aldı ve hijyenik koşullara özen gösterilerek taze çorbalar vatandaşlara ulaştırıldı.Etkinlik, Ramazan ayının başlangıç gününe denk gelen döneme dek farklı noktalarda sürdürülecek. Yarın Halkapınar Metro İstasyonu çıkışında benzer bir dağıtım planlandığı duyuruldu. Bu kapsamda, Konak Belediyesi ekipleri sosyal belediyecilik anlayışıyla komşular arasındaki bağları güçlendirmek üzere çalışmaya devam ediyor.Dayanışma köprüsünü güçlendirmek için vurgu yapan Konak Belediye Başkanı Nilüfer Çınarlı Mutlu, “Her zaman paylaşım kültürünü yaşatmak adına çalışıyoruz. Komşularımızla güçlü bağlar kurmak, kimsenin yalnız olmadığını hissettirmek amacıyla hareket ediyoruz” ifadelerini kullandı. Proje, ilçedeki dayanışmayı toplumun her katmanına yaymayı hedefliyor.
Gündem
Yayınlanma: 15 Şubat 2026 - 02:24
Konak Belediyesi İkram Dayanışması: Sıcak Çorbayla Basmane'den Halkapınar'a Genişletilen Paylaşım Projesi
Konak Belediyesi İkram Dayanışması: Sıcak çorba ile Basmane’den Halkapınar’a uzanan paylaşım projesiyle dayanışmayı büyütüyor.
Gündem
15 Şubat 2026 - 02:24








