Genel Kurul Toplantısı Ertelendi
Konyaspor’da bugün yapılması planlanan Olağan Genel Kurul toplantısı, yeterli çoğunluk sağlanamadığı için ertelendi. 29 Mayıs tarihinde yapılması düşünülen toplantı, Konya Büyükşehir Stadyumu'nda yeterli çoğunluk olmadığı için 13 Haziran 2025 Cuma gününe ertelendi.Konyaspor Başkanı'ndan Açıklamalar
Toplantının ertelenmesinin ardından açıklamalarda bulunan Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, yönetim olarak önümüzdeki dönem Konyaspor yönetimine aday olmadıklarını ifade etti. Korkmaz, "Bunu aslında bir önceki açıklamalarımızda da belirtmiştik. Sürecimizle ilgili önümüzdeki genel kurulda daha detaylı ve uzun açıklama yapacağız. Bugün geldiğimiz noktada çoğunluk sağlanamadı, genel kurulumuz 13 Haziran’a ertelenmiş durumda" dedi.