Kütahya Valisi, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile başka illere atanan mülki idare amirleri onuruna bir veda yemeği düzenledi.
Gündem
Yayınlanma: 03 Haziran 2025 - 14:59
Kütahya'da Veda Yemeği ve Başarı Dilekleri
Kütahya Valisi, ildeki görevlerinden ayrılan mülki idare amirleri için bir veda yemeği düzenledi. Programda, Vali Musa Işın, amirlerin özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti ve yeni görevlerinde başarılar diledi. Etkinlik başarı belgelerinin takdimi ile sona erdi.
Gündem
03 Haziran 2025 - 14:59
İlginizi Çekebilir








