İnegöl Belediyesi, Mahmudiye Mahallesi’nde Fethiye Çıkmazı ile Pehlivan Sokak arasındaki alanda yürüttüğü kamulaştırma çalışmaları neticesinde yeni bir otopark kazandırdı. Yaklaşık 2.100 m2’lik alanda 46 araçlık kapasiteli park alanı hizmete sunuldu. Çalışmalar, çıkmaz sokak ve ulaşım sorununa odaklı olarak planlandı ve bölgenin daha işlek bir hale gelmesini hedefledi.Kamulaştırılan toplam yaklaşık 1.130 m2’lik alan, 2020 yılından 2023 yılına kadar parseller bazında yürütülen süreçlerle tamamlandı. Yıkım ve zemin düzenleme aşamaları, 2024’ün ilk çeyreğinde sonuçlandı. Zemindeki çökme riskinin giderilmesini takiben parke taş kaplama ile otopark kullanıma açıldı. Toplamda 42 adet binek araç ve 4 adet uzun araç için park alanı planlandı.Kamulaştırma süreciyle çıkmaz ulaşıma neşter vuruldu ve otopark üretildiİlçe altyapı çalışmaları da sürdürülerek Pehlivan Sokak’taki mevcut boru hattından yeni bir hattın tesisi ve menfez çalışmasının tamamlanması sağlandı. Otoparkın aydınlatma altyapıları belediye tarafından kuruldu; kablolama ve borulama işlemleri tamamlandı.Belediye Başkanı Alper Taban ile Kaymakam Eren Arslan, meclis üyeleri ve AK Parti yöneticileri, tamamlanan otoparkı yerinde inceleyerek bölge sakinlerine hayırlı olması dileklerini iletti.
Gündem
Yayınlanma: 14 Mart 2026 - 04:00
Mahmudiye'de Kamulaştırmayla Çözüm: 2.100 m2'lik Otopark ve 46 Araçlık Konfor
Mahmudiye’de kamulaştırmayla 2.100 m2 otopark ve 46 araçlık konfor için çözüme odaklanan rehber ve güncel bilgiler.
Gündem
14 Mart 2026 - 04:00






