Milas Belediyesi, yılın son günlerinde ve yeni yıl öncesinde çalışanlarıyla bir araya gelerek, birbirinden sıcak selamlaşmalar eşliğinde yeni yılı karşıladı. Belediye Ana Hizmet Binası, Labranda ve Temizlik İşleri Müdürlüğü gibi birimlerde görev yapan personellerle buluşan Başkan Fevzi Topuz, herkesin yüzünü tek tek gördü ve yeni yılın sağlık, huzur ve başarı getirmesini diledi.Birlik ve dayanışma mesajlarıyla dolu kutlama programı boyunca Başkan Topuz, emek veren herkesin aileleriyle birlikte daha mutlu bir gelecek için çalışmaya devam edeceğini belirtti. En önemli dileğinin sağlık olduğunu vurgulayan Topuz, hatasız ve güvenli bir çalışma yaşamı temennisiyle tüm çalışanlara başarılar diledi.Kutlama törenlerine Belediye Başkan Yardımcıları Ali Özgür ve Bülent Sezgin ile birim müdürleri de katıldı. Daha güzel bir Milas için çalışmalarımız tüm hızıyla devam edecek… sözleriyle konuşmasına yön veren Topuz, 2026 yılında da personellerle birlikte daha yaşanabilir bir Milas için çabaların süreceğini kaydetti. Topuz ayrıca, "Milas’ımızın dört bir yanında özveriyle çalışan personellerimizle bir araya gelerek yeni yıllarını kutladık. Tüm emekçilerimizin ve ailelerinin yeni yıllarını sağlık ve mutlulukla karşılamasını diliyorum" açıklamasını yineledi.
Gündem
Yayınlanma: 10 Şubat 2026 - 08:48
Milas'ta Yılın İlk Kutlaması: Çalışanlarla Yeni Yıla Moralli Adımlar
Milas’ta yılın ilk kutlaması: Çalışanlarla yeni yıla moralli adımlar, enerjik etkinliklerle motivasyonu artıran bir başlangıç.
Gündem
10 Şubat 2026 - 08:48






