Yeni yılın ilk günlerinde kentteki görev yapan kamu ve belediye personellerine yönelik anlamlı bir ziyaret gerçekleştirildi. Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, yılbaşı akşamı görev başında olan polis, jandarma, 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanları ve belediye personellerini tek tek ziyaret ederek yeni yıllarını kutladı. Bu ziyaret, Türkiye ve Nevşehir’in 2026’ya girerken birlik ve dayanışma mesajını bir kez daha pekiştirdi.Baklava ikramı eşliğinde güvenlik ve sağlık çalışanlarıyla samimi sohbetler eden başkan Arı, görevlerinde fedakarlık gösteren personele teşekkürlerini iletti. Ziyaretler sırasında esnaflar ve belediye ekipleri ile kurulan sıcak diyaloglar, yeni yılın bereketli ve huzurlu geçmesi dilekleriyle pekiştirildi.Başkan Arı ayrıca Nevşehir Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü personelini ziyaret ederek, yeni yılını kutladı ve kurumun gördüğü özveriye olan desteğini yineledi. Ziyaret kapsamında itfaiye, Merkez Karakolu, Devlet Hastanesi, 112 Çağrı Merkezi ve Avanos Kavşağı Uygulama Noktasında görevli kamu görevlileriyle sohbet edildi; tatlı ikramları eşliğinde karşılıklı iyi dilekler paylaşıldı.
Gündem
Yayınlanma: 11 Şubat 2026 - 04:00
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı'dan Yılbaşı Ziyaretleriyle Görevli Ekiplere Destek
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, yılbaşı ziyaretleriyle görevlilere destek veriyor; dayanışma ve hizmet odaklı çalışmalar ön planda.
Gündem
11 Şubat 2026 - 04:00





