Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, kışın zorlu koşullarında kentte yaşamın akışını sürdürmek amacıyla 7/24 çalışan karla mücadele ekipleriyle buluştu. Ekiplere, personelin özverili çalışmasına dikkat çeken Başkan Özdemir, “Toplumun mutluluğu için çalışan iyi bir takımız. Hedefimiz 560 bin Nilüferlinin memnuniyeti” ifadelerini paylaştı.Alaaddinbey Ek Hizmet Binası’nda gerçekleşen ziyarette Başkan Özdemir’e Nilüfer Belediye Başkan Yardımcıları Serpil Altun ve Şirin Arıbaş da eşlik etti. Ekiplerle bir araya gelerek çalışmaları hakkında bilgi alan Özdemir, yoğun kar yağışı dönemlerinde gösterilen çabanın ne kadar değerli olduğunu vurguladı.“HERKES UYURKEN SİZ YOLLARDASINIZ” diye konuşan Başkan Özdemir, gece veya sabah fark etmeden insanların güvenliğini sağlamak için mücadele eden personelin fedakarlığını takdirle karşıladığını belirtti. “Nilüfer halkı adına hepinize teşekkür ediyorum.”“ÖNCELİĞİMİZ KAMU YARARI VE NILÜFLERİN HAKKI” sözleriyle vurgulanan belediyecilik anlayışını paylaşan Özdemir, tüm ilçelerin değerli olduğuna işaret etti. “Birlikte çalışan iyi bir takımız. Amacımız topluma hizmet etmek, onları mutlu etmek. Proje üretmek, doğru imalatlar yapmak ve karla mücadelede parkları temizlemek… bunlar bizim bütüne katkı sağlar.” diye konuştu. Hedefin, 560 bin Nilüferlinin hakkını gözeten bir memnuniyet düzeyi elde etmek olduğunun altını çizen Başkan Özdemir, her çalışanın üzerine düşeni layıkıyla yapması halinde bu hedefin mümkün olduğunu söyledi.Ziyaretin sonunda çalışanların taleplerini ve önerilerini dinleyen Özdemir, çözüm yolları üzerine personelle fikir alışverişinde bulundu. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Gündem
Yayınlanma: 13 Mart 2026 - 08:36
Nilüfer'de Karla Mücadele Ekipleri 7/24 Görev Başında: Başkan Özdemir'den Güçlü Teşekkür
Nilüfer’de karla mücadelede 7/24 görev başında olan ekipler, Başkan Özdemir’e güçlü teşekkürle destek veriyor.
Gündem
13 Mart 2026 - 08:36







