Köylere Hizmet Götürme Birliği Toplantısı
Bilecik’in Pazaryeri ilçesinde Köylere Hizmet Götürme Birliği Genel Kurulu gerçekleştirildi. Birliğin 2025 yılı 1. Olağan Genel Kurul Toplantısı, Kaymakam Ahmed Tayyib Kahraman başkanlığında Kaymakamlık Toplantı Salonu’nda yapıldı.Toplantıda, birliğin faaliyetleri ve önümüzdeki dönem planları ele alındı. Genel kurulun ardından encümen üyeliği seçimleri de gerçekleştirildi. Seçimlerde İl Genel Meclisi üyeliklerine Ekrem Yunak ve Mayir Küçük seçilirken, muhtar temsilcileri olarak Karaköy Muhtarı Adem Açık ve Gümüşdere Köyü Muhtarı Sedat Ceylan encümen üyeliğine seçildi.Gelecek Hedefler
Seçim sonuçlarının hayırlı olmasını dileyen Kaymakam Ahmed Tayyib Kahraman, Köylere Hizmet Götürme Birliği olarak köylerin altyapı, ulaşım, içme suyu ve çevre düzenlemesi gibi temel ihtiyaçlarına yönelik çalışmaların hız kesmeden devam edeceğini belirtti. Köylerin daha yaşanabilir hale gelmesi ve vatandaşların memnuniyetinin artırılmasının da amaçlandığını vurguladı.Kahraman, kamu kaynaklarının en verimli şekilde kullanılacağına ve köylülerin sesine kulak verilerek iş birliği içinde hareket etmeye kararlı olduklarını söyledi. Toplantıya katılan tüm birlik meclisi üyelerine teşekkür etti ve birlik içinde yürütülecek hizmetlerin önemine dikkat çekti.