Çumra Belediye Başkanı Mehmet Aydın, Regaip Kandili dolayısıyla yayımladığı mesajında, bu kutsal gecenin birlik ve beraberliğin güçlenmesine vesile olmasını diledi. Başkan Aydın, meşhur gecenin rahmet, bereket ve mağfiret kapılarının ardına kadar açık olduğu özel anlardan biri olduğunu ifade etti.“Manevi iklimiyle gönüllerimizi aydınlatan Regaip Kandili’ne bir kez daha kavuşmanın sevincini yaşıyoruz,” diyen Aydın, bu gecenin kalpleri temizleme, kırgınlıkları geride bırakma ve sevgiyi, hoşgörü ile kardeşliği pekiştirme adına önemli bir fırsat sunduğunu vurguladı.Toplumsal dayanışma ve yardımlaşmanın önemine vurgu yapan başkan, mesajını şu sözlerle sürdürdü: “Regaip Kandili’nin önce hemşehrilerimiz olmak üzere tüm milletimize ve İslam âlemine sağlık, huzur ve bereket getirmesini diliyorum. Bu anlamlı gecede edilen duaların kabul olmasını ve ülkemizin, dünyanın huzura kavuşmasını Yüce Allah’tan niyaz ediyorum.”Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Gündem
Yayınlanma: 31 Ocak 2026 - 13:36
Regaip Kandili Mesajı: Birlik ve Manevi Huzurun Vurgusu
Regaip Kandili mesajınızla birlik ve manevi huzuru vurgulayın. Sevgi dolu düşünceler, barış ve gönül hafifliğiyle paylaşın.
Gündem
31 Ocak 2026 - 13:36






