Alo Evlat Sağlık Kulübü, Regaip Kandili’nin bereketini ilçedeki yalnız yaşayan büyüklerle paylaşmak için saha çalışmalarını sürdürdü. Ekipler, mahalle mahalle gezerek kapıları çaldı ve sıcak sohbetler eşliğinde ihtiyaçları not aldı. Bu özel günde yalnızlık hissinin azaltılması amacıyla yapılan ziyaretler, gönüllerin de açık olduğu bir iletişim ortamı oluşturdu.Gönül Kapıları bugünlerde yeniden aralandı; evlerin kapılarını açan yaşlılarımız, kandil sevincini ekiplere aktarırken dualarını eksik etmedi. Ziyaretler, yalnız yaşayan büyüklerin kendilerini bir kez daha değerli hissetmelerini sağlayan samimi anlarla dolu geçti.
Kültür-Sanat
Yayınlanma: 03 Şubat 2026 - 07:24
Regaip Kandili'nde Alo Evlat Sağlık Kulübü Yaşlıları Ziyaret Etti ve Dualarını Aldı
Regaip Kandili’nde Alo Evlat Sağlık Kulübü Yaşlıları ziyaret etti; dualar değerli anlar ve şükran dolu anlar paylaşıldı.
Kültür-Sanat
03 Şubat 2026 - 07:24









