Aydın Büyükşehir Belediyesi, Regaip Kandili’nin manevi atmosferini kent genelinde paylaşırken, yüzlerce vatandaş için helva dağıtımını gerçekleştirdi. Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, tüm Aydın halkının Regaip Kandili’ni en içten dileklerle kutladı.Regaip Kandili’nde geleneksel olarak sürdürülen dayanışma geleneği bu yıl da Büyükşehir ekipleriyle birlikte yürütüldü. Kentin farklı noktalarında dağıtılan helvalar, vatandaşların birbirine selam vererek kandilin maneviyatını paylaşmasını sağladı. Başkan Çerçioğlu’nun, sağlık, barış ve huzur temennileriyle birleşen kutlama mesajı, şehir sakinleri tarafından sıcak karşılık buldu.Vatandaşlar, Kandil gecesinin getirdiği bereket ve dostluk duygusuyla başkan Çerçioğlu’na teşekkürlerini iletti. Bu vesileyle, Büyükşehir Belediyesi’nin her kandilde olduğu gibi Regaip Kandili’nde de vatandaşlarla omuz omuza çalışması sürdürdüğü ifade edildi. Kaynak: BYZHA Beyaz Haber Ajansı
Gündem
Yayınlanma: 01 Şubat 2026 - 04:24
Regaip Kandili'nde Binlerce Aydın'a Helva Dağıtımı ve Başkan Özlem Çerçioğlu'nun Kutlama Mesajı
Regaip Kandili’nde binlerce aydın’a helva dağıtımı ve Başkan Özlem Çerçioğlu’nun kutlama mesajı: birlik, bereket ve huzur dolu anlar.
Gündem
01 Şubat 2026 - 04:24






