Regaip Kandili için Keçiören Belediyesi, ilçedeki camilerde vatandaşlara kandil simidi ikramında bulunarak geceyi manevi bir atmosferde geçirdi. Bu özel akşama aileleriyle gelen vatandaşlar, paylaşmanın ve dayanışmanın sıcaklığını bir araya gelen insanlar arasında hissetti.Kandil gecesinde camiler dolup taşarken yapılan ikramlar ve okunan Kur’an-ı Kerim tilavetleri, bölgeye ağır bir manevi hava kattı. Birlik ve kardeşlik duygularının öne çıktığı bu özel gece, Keçiören’de gönüllere dokunan bir ortam sperlikti. Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, bu mübarek gün için yayımladığı mesajında, “Ülkemizin ve tüm İslam âleminin Regaip Kandili’ni kutluyor, hayırlara vesile olmasını diliyorum. Bu günün ülkemize ve milletimize sağlık, bereket ve rahmet getirmesini temenni ediyorum. Hayırlı Kandiller.” ifadelerini belirtti.
Kültür-Sanat
Yayınlanma: 02 Şubat 2026 - 03:24
Regaip Kandili'nde Keçiören'de Kandil Simidi ve Duygusal Paylaşım
Regaip Kandili’nde Keçiören’de kandil simidi ve duygusal paylaşımla gönüllere dokunan anlar.
Kültür-Sanat
02 Şubat 2026 - 03:24









