Türkiye'nin Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO), hububat alımlarına devam ediyor. Bayburt Geçici Alım Merkezi'nde başlayan alımlar, çiftçilerin arpa ve buğdaylarını getirmesiyle hareketleniyor. TMO yetkilileri, şu ana kadar 2 bin 500 tondan fazla ürün aldıklarını belirtiyor ve alımların devam edeceğini vurguluyor. Ekip sorumlusu, alım esnasında belli kontrollerden geçirilen ürünlerin depolara sevk edildiğini açıkladı.Alım baremi dışında kalan ürünlerin kabul edilmediğini belirten ekip şefi, genellikle çiftçilerin getirdiği hububatları almayı sürdürdüklerini dile getirdi. Günlük ortalama 80-90 çiftçinin ürün getirdiği belirtilirken, bazı çiftçilerin ise büyük miktarlarda ürün getirdiği bilgisi paylaşıldı. Arpa ve buğdayın ton fiyatları ile teşvik ödemeleri hakkında da bilgi veren yetkililer, çiftçilere destek olmaya devam ettiklerini ifade etti. TMO'nun hububat alımlarının devam edeceği ve çiftçilerin elindeki ürünleri almayı sürdüreceği belirtildi. .
Ekonomi
Yayınlanma: 19 Ağustos 2024 - 09:49
TMO BAYBURT GEÇİCİ ALIM MERKEZİ'NDE HUBUBAT ALIMLARI DEVAM EDİYOR
TMO Bayburt Geçici Alım Merkezi'nde hububat alımlarına devam ediliyor. Çiftçilerin arpa ve buğdayları alınıyor ve depolara sevkediliyor.
Ekonomi
19 Ağustos 2024 - 09:49
İlginizi Çekebilir








