Bilecik'e Güçlü Destek
Bilecik Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı, 'Kardeş Şehir' oldukları Bursa'dan etkili bir destek aldıklarını belirtti. Başkan Subaşı, Bilecik'teki çiftçilere dağıtılmak üzere 160 bin metrelik damla sulama sistemi aldıklarını ifade etti. Bursa Büyükşehir Belediye Başkanvekili Mehmet Aydın Saldız ve Tarım ve Peyzaj A.Ş. Genel Müdürü Sedat Akar'ı konuk eden Başkan Subaşı, yapılan destek dolayısıyla Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey ve emeği geçenlere teşekkür etti.Şehirlerarası İş Birliği
Başkan Subaşı, Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından hibe edilen damla sulama borularının Bilecik'e ulaştığını belirtti. Bu kıymetli destek için Bursa Büyükşehir Belediye Başkanımız Mustafa Bozbey ve katkıda bulunan herkese teşekkürlerini sundu. İş birliğini güçlendirerek devam ettireceklerini söyledi.Başkan Subaşı, Bursa Büyükşehir Belediyesi'ne ait dört kamyona yüklü olarak getirilen damla sulama sistemlerinin Bilecikli çiftçilere dağıtılacağını kaydetti.