İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin Sosyal Yaşam Kampüsü’ndeki huzurevi sakinleri, yeni yılın ilk gününde bir araya gelerek coşkulu bir kutlama yaşadı. Kıymetli anların paylaşılmasına sahne olan geceye, Başkan Vekili Dr. Zafer Levent Yıldır konuşmasıyla değer kattı: Birlikteyiz ve bu şehirde kimse yalnız değil demek için aynı masadayız mesajını vurguladı. Buca’daki Sosyal Yaşam Kampüsü Zübeyde Hanım Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde düzenlenen etkinliğe, İzmir Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili ve Genel Sekreter Yardımcısı ile Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı, huzurevi şube müdürü ve kampüs yöneticileri katıldı. Program boyunca huzurevi sakinleriyle birlikte samimi anlar paylaşıldı.Eğlence dolu anlar Noel Baba kostümüyle gelen Müslüm Sevgier, konuklara çikolata ikram etti ve gece boyunca neşeyi artırdı. Temur, törende konuşarak kardeşliğin ve sevginin birlikteliğe dönüştüğü yeni yılın önemine değindi; ardından Semra Dinçer ile birlikte Başkan Vekili Yıldır ve Genel Sekreter Yardımcısı Prof. Dr. Okyay’a teşekkür eden bir çiçek takdim etti. Gecenin müziği ise İzmir Büyükşehir Belediyesi Türk Halk Müziği Orkestrası’ndan geldi ve konuklar unutulmaz bir konserle keyifli anlar yaşadı. Birlikteyiz teması, Başkan Vekili Yıldır’ın konuşmalarında da öne çıktı; yaşlılığın yalnızlık dönemi olmadığını, tecrübenin ve emeğin kenti Ayın ı altında değerli olduğunun altını çizdi. Huzurevi sakinleri gün boyunca dans ederek, yeni yıl pastasını birlikte keserek 2026 için güzel dilekler kurdu. Etkinlik, sevgi ve dayanışmanın sıcak bir yansıması olarak hafızalara kazındı.
Gündem
Yayınlanma: 04 Şubat 2026 - 14:00
İzmirli Büyükler Yeni Yıla Huzurevi'nde Umut Dolu Bir Başlangıç Yaptı
İzmirli büyükler, Huzurevi’nde yeni yıla umut dolu bir başlangıç yapıyor. Sevgi ve dayanışma dolu anlar, yeni yıl mesajı.
Gündem
04 Şubat 2026 - 14:00









