Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Beyşehir ve Derebucak ilçelerini kapsayan ziyaret programı kapsamında yatırım ve projeler hakkında istişarelerde bulundu. Başkan Altay, önce Beyşehir’e giderek İlçe Başkanı Kahraman Şanal ile belediye binasında bir araya geldi ve Adil Bayındır başkanlığındaki Beyşehir Belediyesi heyetiyle mevcut çalışmalar ve gelecek projeleri ele alındı.Daha sonra Derebucak’a geçen heyet, Belediye Başkanı Ahmet Kısa ile bir araya gelerek ilçedeki yatırımlar ve planlanan projeler üzerinde görüş alışverişinde bulundu. Konuşmalarında Konya’nın 31 ilçesini birbirinden bağımsız değil, bir bütün olarak gördüklerini ifade eden Altay, “Bugün Beyşehir ve Derebucak’taki çalışmaları yakından inceledik. Verimli toplantılarımızda ilçelerimize yönelik hedefler ve yürütülen çalışmalar üzerine istişarelerde bulunduk.” dedi.Altay, ilçelerin yaşam kalitesini artırmaya yönelik gayretin kararlı bir şekilde sürdürüleceğini vurgulayarak, birlik ve ortak akılla hareket etmeye devam edeceklerini belirtti. Ziyaretler kapsamında ilçelerin mevcut ihtiyaçları ve geleceğe dönük projeler üzerinde karşılıklı fikir alışverişi gerçekleştirildi. Birlikte çalışmanın ilçelerin gelişimine güç katacağına inancını ifade eden Başkan Altay, Konya’nın tüm ilçelerinin refahı için sürdürülebilir adımlar atılacağını sözlerine ekledi.
Gündem
Yayınlanma: 14 Mart 2026 - 06:36
Konya Büyükşehir Başkanı Altay'dan Beyşehir ve Derebucak'a Yatırım Odaklı Ziyaretler: İşbirliği ve Proje Görüşmeleri
Konya Büyükşehir Başkanı Altay'ın Beyşehir ve Derebucak’a yatırım odaklı ziyaretleri: işbirliği ve proje görüşmeleriyle bölgeye güç katıyor.
Gündem
14 Mart 2026 - 06:36






