Milas Belediyesi, budama sonrası oluşan dalların parçalanmasını kolaylaştıran dal öğütme makinesini hizmete soktu. Bu cihaz, budama işlemi sonrasında dal ve kırık ağaçları hızla ufalayarak atık maliyetlerini düşürüyor ve iş gücünü azaltıyor.Çıkan ürünler park ve yeşil alanlarda gübre olarak değerlendiriliyor. Bu sayede çevre kirlenmesi minimize edilerek ekolojik dengenin korunmasına katkıda bulunuluyor. Kullanımı kolay olan dal parçalama makinesi, iş gücüne olan bağımlılığı azaltırken atıkların transferi ve depolanmasını da önemli ölçüde kolaylaştırıyor.Modern ve çevreci bir ekipman olarak değerlendirilen bu cihaz, yeşil atıkların toplanması ve taşınmasında zaman ve yakıt tasarrufu sağlıyor. Belediye Başkanı Fevzi Topuz, dal öğütme makinesinin çevresel sürdürülebilirlik hedefleriyle uyumlu olarak hizmet verdiğini belirtti ve bu adımın belediyenin verimliliğine katkıda bulunacağını ifade etti.
Gündem
Yayınlanma: 14 Şubat 2026 - 09:48
Milas'ta Dal Öğütme Makinesiyle Atık Yönetiminde Yeni Dönem
Milas’ta dal öğütme makinesiyle atık yönetiminde yeni dönem: verimli, çevreci ve sürdürülebilir çözümlerle doğal kaynaklar korunuyor
Gündem
14 Şubat 2026 - 09:48






