İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Kemalpaşa’da 49 mahalle muhtarını bir araya getirerek altyapı ve kırsal kalkınma konularını gündemine aldı. Toplantıya Kemalpaşa Belediye Başkanı Mehmet Türkmen ile beraber İzmir Büyükşehir Belediyesi çok sayıda yetkili katıldı.Başkan Tugay, muhtarların kendisiyle rahat iletişim kurabilmesi için iletişim numarasını paylaştı ve İzmir’in toplam 1296 mahallesi bulunduğunu hatırlatarak, her noktaya hizmet götürmeye kararlı olduklarını belirtti. İhmal edilen bölgelerde daha fazla çalışılacağını ifade ederek, sorunları doğrudan iletmenin önemini vurguladı.Kırsal bölgelerin stratejik önemi üzerine duran Tugay, 4,5 milyonluk kentte kırsal ve kentsel alanların birlikte planlanması gerektiğini söyledi. Kırsal Hizmetler Dairesi ve Tarımsal Hizmetler Dairesi’nin kurulduğunu hatırlatarak, köylerde yaşamı sürdürme ve tarıma dayalı iş imkanlarını güçlendirme hedeflerini paylaştı. Köylerden göç eden gençlerin geçim kaynağına yönelik çalışmaların da bu kapsamda ele alınacağını belirtti.İleriye dönük iş birliği çağrısı kapsamında Tugay, TOKİ konutlarındaki altyapı eksikliklerini giderme konusunda kararlı olduklarını dile getirdi. “Bu tür projelerde şimdiye kadar yeterli planlama yapılmadıysa, bundan sonra daha kapsamlı çalışmalarla sorunları hızla çözmeyi hedefliyoruz” dedi.“Güzel işler yapıyoruz, yapmaya devam edeceğiz” ifadeleriyle konuşmasına noktayı koyan Türkmen, muhtarların taleplerine kulak vererek, ilçedeki projelerin sürdürülebilir bir şekilde ilerleyeceğini belirtti. Toplantıda muhtarlar sorun ve önerilerini paylaştı; Tugay ve ekibi ise bunları takip ederek çözüme ulaşmayı taahhüt etti.
Gündem
Yayınlanma: 04 Mart 2026 - 01:36
Muhtarlarla Buluşmada Altyapı ve Kırsal Denge İçin Yeni Planlar
Muhtarlarla buluşmada altyapı ve kırsal denge için yeni planlar: güvenilir, sürdürülebilir çözümler ve toplumsal uzlaşıyla güçlü bir gelecek
Gündem
04 Mart 2026 - 01:36
İlginizi Çekebilir





