Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, 2025 yılını çiftlerin umut dolu adımlarıyla noktaladı. CHP Keles İlçe Başkanı Cevat Acar’ın oğlu Ozan Acar ile Yasemin Gekik’in nikahını kıyan Aydın, genç çifte sevgi ve dayanışma temelleri üzerinden bir ömür boyu mutluluk diledi.Başkan, hayatlarını birleştiren çiftlere olan inancını paylaşırken, evliliklerin toplumsal birlikteliğin en sağlam yapı taşlarından olduğunu vurguladı. Aydın, 2025 boyunca düğün sevinci yaşayan tüm çiftlerin yanında olduklarını hatırlattı ve bu özel günlerin anlamını yeniden pekiştirdi.Osmangazi Nikah Evi ile Merinos Nikah Salonu’nda gerçekleştirilen törende, başkanın ifade ettiği gibi 6 bin 781 çiftin mutluluğa adım attığını belirtti. “Osmangazi Nikah Evi’nin hayata geçmesiyle birlikte, evlilik yolunda ilk adımı atan çiftlere modern, konforlu ve anlamlı bir ortam sunuyoruz. Belediyemiz aracılığıyla dünya evine giren herkes için sağlık, huzur ve uzun ömürler diliyorum. Önümüzdeki yıllarda da benzer güzel başlangıçlara birlikte tanıklık edeceğimize inanıyorum.”Nikah akdi için sahneye çıkan genç çift ise bu anlamlı günde yalnız bırakmayan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a teşekkürlerini iletti.Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)
Gündem
Yayınlanma: 10 Şubat 2026 - 09:00
Osmangazi'de Yılın Son Nikahı: Genç Çifte Mutluluk Dolu Bir Başlangıç
Osmangazi'de yılın son nikahı: Genç çiftin mutlu başlangıcı ve romantik anlar dolu bir yılın güzel haberi.
Gündem
10 Şubat 2026 - 09:00






