Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin sosyal belediyecilik vizyonu doğrultusunda Selendi ilçesinde üç yeni hizmet birimi törenle açıldı: Kent Lokantası, Halk Mandıra ve Halk Ekmek Büfesi. Açılışa katılan Başkan Besim Dutlulu, destekleyici yaklaşımıyla vatandaşların yanında olmayı sürdürdüklerini belirtti ve bu adımla yaşam kalitesini desteklemeyi hedeflediklerini ifade etti.Etkinlikte konuşan Dutlulu, Selendi’nin gönülleri güzel insanlardan oluştuğunu ifade ederek çiftçilere verdiği desteklerin kapsamını hatırlattı. Sıvı gübre dağıtımıyla başlayan güne atıfta bulunan başkan, üreticiye yönelik yardım ve dayanışmayı öncelikli hedefler arasında gördüklerini vurguladı. Ayrıca geçtiğimiz eğitim yılında 15 bin çocuğa eğitim desteği sağlandığını ve bu yıl 5 bin öğrencinin aylık burs alacağını açıkladı."Kent Lokantaları Dayanışmanın Önemli Bir Modeli" şeklinde kent lokantalarının toplumsal dayanışma potansiyelini öven Dutlulu, bu tür hizmetlerin iki belediye başkanının işbirliği sayesinde hayata geçtiğini söyledi. İmamoğlu ve rahmetli Ferdi Zeyrek’e olan minnettarlığını dile getirdi ve Manisa’da şu anda 14’üncü Kent Lokantası açılışını gerçekleştirdiklerini belirtti.“50 TL’li Sıcak Yemek, Büyük Bir Hizmet” mesajıyla lokantaların ekonomik durumlar karşısındaki önemine değinen başkan, ulaşılabilir fiyatlarla vatandaşların temel ihtiyaçlarını karşılamanın önemini vurguladı. Eleştirilerin zamanla sona erdiğini söyleyerek benzer hizmetlerin diğer belediyeler tarafından da benimsenmesini önemsediğini sözlerine ekledi.Üreticiyle dayanışmayı sürdürme kararlılığını dile getiren Dutlulu, tarım sektörünü desteklemenin bir devlet politikası olmadığını ancak çiftçinin yanında olmaya devam edeceklerini belirtti. Kent Lokantası projesinin esnaf odaları ve vatandaşlar için avantajlar sağladığını kaydeden başkan, “Kent Lokantası açarken esnafa zarar vermek niyetinde değiliz. Yakında Manisa Şehir Kartı’nı tanıtacağız; kartla belirli lokantalar vatandaşlar için indirimli hizmet sunacak” dedi.Selendi İçin Birlikte Çalışma Vurgusu yapan Dutlulu, siyasal farklılıklara rağmen şehrin yararına ortak hareket etmenin önemini vurguladı. Selendi’ye hizmet etme konusunda herkesin el ele verebileceğini belirtti. Konuşmanın sonunda Selendi’ye yönelik Halk Mandıra, Halk Ekmek ve Kent Lokantası projelerinin hayırlı olması dileklerini paylaştı.İlçeden Teşekkür Mesajı Selendi Belediye Başkanı Murat Daban, açılış öncesinde yapılan hizmetin ilçeye kazandırılmasından dolayı memnuniyetini ifade etti. Açılış kurdelesinin kesilmesiyle birlikte Kent Lokantası, Halk Ekmek Büfesi ve Halk Mandıra hizmete başladı. Başkan Dutlulu bölgede vatandaşlara ikramlarda bulundu ve ürünlerin sunuluşunu yerinde inceledi.Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)
Gündem
Yayınlanma: 03 Mart 2026 - 05:00
Selendi'de Kent Lokantası, Halk Mandıra ve Halk Ekmek Büfesi Hizmete Giriyor
Selendi’de Kent Lokantası, Halk Mandıra ve Halk Ekmek Büfesiyle lezzet, kalite ve güvenilir hizmet bir arada sizleri bekliyor.
Gündem
03 Mart 2026 - 05:00





