Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin madde bağımlılığı bulunan bireylere yönelik kurduğu Tazelenme Merkezi, Bağımsız Yaşam Derneği ile yürütülen iş birliği çerçevesinde son 2 yılda kayda değer başarılara imza attı. Bu süreçte 169 danışan yeni bir hayata adım attı.2 YILDA BÜYÜK YOL KAT EDİLDİ
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı ile Bağımsız Yaşam Derneği arasında imzalanan protokol doğrultusunda kurulan Tazelenme Merkezi, bağımlılığa karşı sosyal riskleri azaltmaya yönelik çalışmalarını sürdürmeye devam ediyor. Merkezde bağımlı bireylere verilen 3’er aylık eğitimler sonucunda son olarak 5 danışan mezun oldu ve yeni bir başlangıç yapma şansı yakaladı. Böylece bugüne kadar mezun olan toplam danışan sayısı 169’a ulaştı.EĞİTİMLER 3 AY SÜRÜYOR
Ocak 2023’te faaliyete geçen Tazelenme Merkezi, 20 danışan kapasitesi ile hizmet veriyor ve şu anda 12 personel görev yapıyor. Program içeriğini, bireysel ve grup psikoterapileri, psiko-eğitim oturumları, 12 basamaklı iyileşme programı, manevi değerler eğitimi, kültürel ve sosyal faaliyetler ile aile eğitimi oluşturuyor. Değerler eğitimi, programın en kritik unsurlarından biri olarak öne çıkıyor. Ayrıca merkezde sosyo-ekonomik düzeyi düşük olan bireylere belediyenin sosyal yardım hizmetleriyle destek sağlanıyor. Mezuniyet sonrası süreç de titizlikle izleniyor. Bugüne kadar merkezden 292 bağımlı birey faydalanırken 480 aileye bağımlılıkla ilgili eğitimler verildi.BÜYÜKAKIN: YENİ BAŞLANGIÇLAR HER ZAMAN GÜZELDİR
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Bağımsız Yaşam Derneği ile protokol kapsamında hayata geçen Tazelenme Merkezi’nin önemli bir görev üstlendiğini vurguladı. Mezun olan danışanların zorlu süreci başardığını ifade eden Başkan Büyükakın, “Mezun danışanlarımızı içtenlikle tebrik ediyorum. Yeni başlangıçlar her zaman güzeldir” dedi.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı ile Bağımsız Yaşam Derneği arasında imzalanan protokol doğrultusunda kurulan Tazelenme Merkezi, bağımlılığa karşı sosyal riskleri azaltmaya yönelik çalışmalarını sürdürmeye devam ediyor. Merkezde bağımlı bireylere verilen 3’er aylık eğitimler sonucunda son olarak 5 danışan mezun oldu ve yeni bir başlangıç yapma şansı yakaladı. Böylece bugüne kadar mezun olan toplam danışan sayısı 169’a ulaştı.EĞİTİMLER 3 AY SÜRÜYOR
Ocak 2023’te faaliyete geçen Tazelenme Merkezi, 20 danışan kapasitesi ile hizmet veriyor ve şu anda 12 personel görev yapıyor. Program içeriğini, bireysel ve grup psikoterapileri, psiko-eğitim oturumları, 12 basamaklı iyileşme programı, manevi değerler eğitimi, kültürel ve sosyal faaliyetler ile aile eğitimi oluşturuyor. Değerler eğitimi, programın en kritik unsurlarından biri olarak öne çıkıyor. Ayrıca merkezde sosyo-ekonomik düzeyi düşük olan bireylere belediyenin sosyal yardım hizmetleriyle destek sağlanıyor. Mezuniyet sonrası süreç de titizlikle izleniyor. Bugüne kadar merkezden 292 bağımlı birey faydalanırken 480 aileye bağımlılıkla ilgili eğitimler verildi.BÜYÜKAKIN: YENİ BAŞLANGIÇLAR HER ZAMAN GÜZELDİR
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Bağımsız Yaşam Derneği ile protokol kapsamında hayata geçen Tazelenme Merkezi’nin önemli bir görev üstlendiğini vurguladı. Mezun olan danışanların zorlu süreci başardığını ifade eden Başkan Büyükakın, “Mezun danışanlarımızı içtenlikle tebrik ediyorum. Yeni başlangıçlar her zaman güzeldir” dedi.









